ایجاد ارزش، اصل کلیدی برای گروه فشن SMCP با وجود چالش های ناشی از بدهی!

18 مهر 1400

دقیقه

گروه فشن SMCP در حالی که در معرض چالش های ناشی از بدهی است، تأکید کرد که ایجاد ارزش همچنان اصل کلیدی است.

ایجاد ارزش، اصل کلیدی برای گروه فشن SMCP با وجود چالش های ناشی از بدهی!

گروه فشن SMCP در حالی که در معرض چالش های ناشی از بدهی است، تأکید کرد که ایجاد ارزش همچنان اصل کلیدی است.

شرکت فشن فرانسوی SMCP، که مارک های آن شامل Sanro و Maje است، روز چهارشنبه تاکید کرد که ارزش برای سهامداران آن نکته کلیدی است، زیرا Shandong Ruyi، سهامدار عمده آن، با مشکلات بدهی روبرو است.

“ایجاد ارزش برای همه ذینفعان گروه (سهامداران ، کارکنان و سایر شرکا) هسته اصلی استراتژی شرکت است. SMCP و تیم های آن کاملاً متعهد به اجرای برنامه راهبردی One Journey تا سال 2025 هستند. “

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
@

لطفا شکبیا باشید...