CRH سود سهام را افزایش می دهد و به دنبال معاملات بیشتر پس از افزایش سود به 25 درصد است!

06 شهریور 1400

دقیقه

CRH سود سهام را افزایش می دهد و به دنبال معاملات بیشتر پس از افزایش سود به 25 درصد است, شرکت ایرلندی مصالح ساختمانی CRH سود سهام موقت خود را افزایش داد و گفت که پس از افزایش 25 درصدی درآمد در نیمه اول به 2 میلیارد دلار ، قدرت خرید بیشتری دارد. گروه مستقر در...

آخرین به‌روزرسانی: 29 آبان 1401

CRH سود سهام را افزایش می دهد و به دنبال معاملات بیشتر پس از افزایش سود به 25 درصد است, شرکت ایرلندی مصالح ساختمانی CRH سود سهام موقت خود را افزایش داد و گفت که پس از افزایش 25 درصدی درآمد در نیمه اول به 2 میلیارد دلار ، قدرت خرید بیشتری دارد.

گروه مستقر در دوبلین همچنین اظهار داشت که پیش بینی می کند درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک (EBITDA)  در نیمه دوم فصلی ، با بهبود وضعیت اقتصادی در ایالات متحده وافزایش بودجه زیرساخت ها بیشتر تقویت شده و به بالاترین حد خود برسد.

همانند نیمه اول ، فروش دومین تأمین کننده مصالح ساختمانی در جهان سالانه 3 درصد افزایش یافت و به 4.75 میلیارد دلار در بخش مصالح قاره آمریکا جایی که CRH بزرگترین تولید کننده آسفالت برای ساخت بزرگراه است و در اروپا نیز 17 درصد افزایش داشت.

سود سهام 4.5 درصد افزایش یافت و به 23 سنت در هر سهم رسید ، زیرا در ماه ژوئن اعلام کرده بود که برنامه بازخرید سهم خود را ادامه می دهد. این شرکت همچنین در سال جاری 1.1 میلیارد دلار برای تملک هزینه کرده است.

CRH قبلاً اعلام کرده بود که سود اصلی برای نیم فصل اول که فصلی کم اهمیت بوده بسیار بهتر از مدت مشابه سال گذشته است که با شروع همه گیری کووید -19 آسیب دیده بود.

 

منبع :

www.reuters.com

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اخبار ادغام و تملیک

loader

لطفا شکبیا باشید...