شرکت کره ای تولید کننده بوتاکس 1.5 میلیارد دلار فروخته شد!

03 شهریور 1400

دقیقه

کنسرسیوم CBC سهام شرکت کره ای Hugel تولید کننده بوتاکس را به ارزش 1.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

آخرین به‌روزرسانی: 6 شهریور 1400

کنسرسیوم CBC سهام شرکت کره ای Hugel تولید کننده بوتاکس را به ارزش 1.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

به گفته شرکتهای Hugel و GS Holdings در روز چهارشنبه ، کنسرسیومی از شرکتها به رهبری CBC Group سرمایه گذار حوزه مراقبتهای بهداشتی ، موافقت نمود تا 47 درصد از سهام بهترین شرکت تولید کننده بوتاکس کره جنوبی یعنی Hugel Inc را از شرکت سرمایه گذاری Bain Capital به مبلغ 1.5 میلیارد دلار خریداری نمایند.

در بیاینه مشترک اعلام شد که این کنسرسیوم شامل صندوق سرمایه گذاری دولتی ابوظبی Mubadala Investment Co ، شرکت GS Holdings Corp کره جنوبی و شرکت سرمایه گذاری خصوصی IMM Investment Corp نیز می شود.

GS Holdings و Hugel در پرونده های نظارتی گفتند که این قرارداد شامل پرداخت های توافق شده برای سهام و اوراق قرضه قابل تبدیل هم می شود.
مایکل کیونگ مدیرعامل و رئیس آمریکای شمالی و کره شرکت CBC ، گفت: با استفاده از جایگاه خود در بازارهای بین المللی ، اطمینان داریم که Hugel به عنوان یک شرکت مستقر در کره جنوبی با توسعه چشمگیر در ایالات متحده ، اروپا ، چین و بقیه جهان به یک کسب و کار پیشرو در زمینه زیبایی شناسی در جهان تبدیل می شود.

ارزش بازار Hugel ، که در بورس کره جنوبی KOSDAQ ذکر شده است ، در معاملات روز چهارشنبه حدود 2.23 میلیارد دلار بود.
برای بیش از یک دهه ، Hugel از طریق عرضه محصولات زیبایی مانند سم بوتولینوم و پرکننده های اسید هیالورونیک در بازار داخلی رشد داشته است.

 

منبع:

www.reuters.com

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اخبار ادغام و تملیک

loader

لطفا شکبیا باشید...