175 راه برای انجام کار بیشتر در زمان کمتر “فصل هفتم”

07 مرداد 1400

دقیقه

فصل 7: در مسیر . . . . . . . . ایجاد زمان   فرودگاه ، هواپیما ، تاکسی،هتل، اتاق کارهای موقت شما هستند. مطمئن شوید وقتی در آنجا هستید کارتان را انجام می ­دهید. 107- یک خط هوایی و آژانس تاکسی که دوست دارید مشخص کنید و به آنها بچسبید. هر چه شما...

آخرین به‌روزرسانی: 29 دی 1401

فصل 7: در مسیر . . . . . . . . ایجاد زمان

 

فرودگاه ، هواپیما ، تاکسی،هتل، اتاق کارهای موقت شما هستند. مطمئن شوید وقتی در آنجا هستید کارتان را انجام می ­دهید.

107-

یک خط هوایی و آژانس تاکسی که دوست دارید مشخص کنید و به آنها بچسبید. هر چه شما با یک شرکت بیشتر آشنا باشید زمان کمتری صرف چگونگي عمل شما با آنها خواهد شد.

108-

هتلی را که دوست دارید مشخص کنید و همیشه مهمان آن بشوید. با این روش از پر کردن فرمهای اطلاعاتی زائد هنگام هر بار مراجعه خلاص می­ شوید.

109-

سعی کنید در سه طبقه اول هتل اتاق بگیرید. از پله ­ها استفاده کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید در ضمن ورزش خوبی هم هست.

110-

اتاقی دور از ماشین یخ ساز (وکلاً مکانهای پر سرو صدا) بگیرید. ممکن است ساعت 3 شب که گروهی می­رسند و می­خواهند سطل خود را پر از یخ کنند از خواب پریده و زمان زیادی از استراحت خود را از دست بدهید.

111-

مشترک یک آژانس کرایه ماشین شوید. این کار باعث حذف تنشهاي رواني شده و برای هر بار کرایه ماشین نیز 15 دقیقه وقت صرفه جویی می­ کنید.

112-

مشترک باشگاه یک خط هوایی شوید. این سرمایه­ گذاری ، خیلی سریع با کارهایی که با استفاده از خدمات آن باشگاه  انجام می­ دهید باز می­ گردد. در زمانیکه نیاز است تا در صف دریافت کارت پرواز بایستید می­ توانند ایمیل­ها و پیام­هارا باز بینی کرده، به آنها پاسخ داده واستراحت كنید.

113-

اگرمدام با هواپیما مسافرت می­ کنید از آژانس هوايی خود بخواهید صندلي وسط رديف شما را مسدود كند. بيشتر اوقات آنها مي­ توانند اين صندلي را براي شما  نگه دارند و اين صندلي آخرين صندلي در دسترس براي مسافران خواهد بود.

114-

دوچك ليست براي مسافرت ، يكي براي خانه و ديگري براي اداره ایجاد کنید. فهرستها رابا پلاستيك جلد بگيريد و يكي را در ميز كارتان و ديگري را در كيف مسافرتي خود قرار دهيد. وسايل ضروري مسافرت هميشه يكسان است و این به شما کمک می کند وسایل مورد نیازتان را دوباره چک کنید.

115-

اگر امكان دارد فقط يك كيف قابل حمل با خود ببريد. اين بطور متوسط در هر پرواز باعث 20 دقيقه صرفه­ جويي در وقت مي ­شود.

116 –

پيش از ترك شهر از روى اينترنت ، مسير فرودگاه تا مقصد خود را بيابيد. اين ‌نقشه‌ها بسيار قابل اعتمادتر و قابل فهم‌تر از آدرسي است كه متصدى آژانس كرايه ماشين به شما مي­ دهد.

117-

اگر زياد مسافرت مي­ كنيد. براي به كارگرفتن بهترين دستيار اجرایی پول هزينه كنيد. اين يك سرمايه گذاري هوشمندانه است. در بسياري از اوقات دستيار شما چسبي است كه در زمان عدم حضور شما همه چيز را بهم چسبانده و به جلو مي­برد.

118-

لب تاپ­ها ، اسلايدهاى نمايش وابزارهاى ديگرمورد نياز را ، با خود به هواپيما ببريد. دليلي  براي نگراني از عدم كارايي حمل بار توسط خطوط هوايي وجود ندارد.

119-

در سفرهاي بين المللي به حركت صف گمرك توجه كنيد . كارايي ماموران گمرك به شدت متفاوت است و زمان زيادي را هدر ميدهد. نكته : “كوتاهترين صف الزاماً سريعترين نيست”

120-

اگر مي خواهيد از سرويسهاي اينترنت خود در شهر مقصد استفاده كنيد وضعیت اتصال به اینترنت در شهر مقصد را بررسی كنيد تا هنگام رسیدن به آنجا بدانید چگونه به اینترنت وصل شوید.

121-

اگر در زمينه كامپيوتر خبره نيستيد ،از يكي از متخصصين كامپيوتر بخواهيد چگونگی اتصال به اينترنت در شهر مقصد را روي نوت بوك یا گوشی همراه شما ايجاد كند. اين كار باعث مي­شود مستقيما به اينترنت دسترسي يافته و به آساني به شبكه و ايميل هايتان وصل شويد.

122-

يك باتري  نوت بوك اضافه با خود داشته باشيد تا درهنگام پيش آمدن تأخيرهاي غيرمترقبه هم بتوانيد به كار كردن ادامه دهيد

123-

تلفن همراهي كه هزينه رومينگ نداشته باشد تهيه كنيد. در مواقع اضطراري اجازه دهيد افراد بدانند كه در كجا مقيم هستيد. هميشه راحت­ ترين راه دادن شماره تلفن همراهتان به آنهاست.

124-

پيش از رفتن به يك مسافرت بين­ المللي دو چيز را بررسي كنيد: ولتاژ برق كشور مقصد و اينكه تلفن همراه شما در آنجا كار مي كند يا خير؟

125-

يك صندلي سمت راهرو  حتي­ الامكان در جلوي هواپيما بگيريد ، مسافران 5 رديف اول يك هواپيماي پر از مسافر گاهي اوقات 5 دقيقه زودتر ازمسافران ردیف­های عقب از هواپيما خارج مي­ شوند.

126-

صندلي سمت راهرو را جوري انتخاب كنيد كه دستي كه با آن مي نويسيد به سمت راهرو باشد. اگر راست دست هستيد صندلي سمت چپ راهرو و اگر چپ دست هستيد صندلي سمت راست راهرو را برگزینید.

127-

همين كه سوار هواپيما شديد پيش از بلند شدن هواپيما از زمين ، هر چه مي­توانيد به تماسهاي تلفني و پیامها پاسخ دهيد.

128-

يك پوشه مسافرتي برای پروژه­ ها داشته باشید تا در هواپيما يا تاكسي بتوانید روی آنها کار کنید.

129-

اگر براي اجتماعي بودن در هنگام پرواز وقت نداريد . يك هدفون خوب با (نويز سفيد) تهيه كنيد اين هدفون خاص تقريبا همه صداهاي هواپيما را حذف مي كند وباعث می شود اکثر افراد مزاحم شما نشوند. اگر این روش موثر نبود به مسافر پرحرف کنارتان مؤدبانه بگويید که شما باید پیش از نشستن هواپیما کارتان را تمام کنید. خوشبختانه آنها حق ساکت بودن برای شما را به رسمیت می شناسند.

130-

چیز جديدي ياد بگيريد . به نوارهاي صوتي گوش بدهيد يا در طول پرواز يك دوره آموزشي را با كامپيوتر ببینید.

131-

پرونده­ اي از افراد شهري كه به آن مسافرت مي كنيد داشته باشيد . هميشه جالب خواهد بود كه غيرمنتظره ميزبان را به نام صدا بزنيد و در باره این فصل فوتبال پسرش سوال كنيد آنها هيچگاه شما را فراموش نخواهند كرد .

132-

پيش از ترك اداره براي مسافرت ، مطمئن شويد  كه هر كس مي داند در طول عدم حضور شما چه كاري را بايد انجام دهد . از كاركنان خود بخواهيد ، وقتی که نیستید نامه ها را مرتب و آنها را بر اساس موضوعات عملیاتی دسته­ بندی کنند.

133-

هميشه براي موارد اضطراري مقداري پول نقد براي گرفتن تاكسي ، انعام دادن و مقداري هم براي اتفاقات احتمالی همراه داشته باشيد .. مطمئناً نمي­ خواهيد وقت خود را در يك شهر ناآشنا با گشتن به دنبال يك دستگاه خودپرداز تلف كنيد.

134-

هر زمان چيزي را هزينه كرديد اسناد هزينه را كامل كنيد .سعي نكيند بعداً صورت هزينه­ ها را بنويسيد .در تلفن همراه خود صورت هزینه­ ها را داشته باشيد. رسيدهاي هزينه را در يك پاكت بگذاريد. به محض اينكه به خانه رسيديد گزارش هزينه ­ها را تهيه و ارسال كنيد.

135-

ماشينتان را كجا پارك كرديد ؟ موقعيت آنرا به طور دقيق در تلفن همراه خود ثبت كنيد . خنده­ دار نيست كه چگونه ماشينها وقتي شما نيستيد جابجا مي شوند؟ اين مي­تواند وقت شما را در حاليكه ديوانه ­وار به دنبال جاي پارك ماشين خود مي­ گرديد كاهش دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مهارت های مدیریتی

loader

لطفا شکبیا باشید...