ایجاد ارزش همچنان اصل کلیدی گروه فشن SMCP

11 آبان 1400

دقیقه

گروه فشن SMCP در میانه چالش های بدهی، تأکید دارد که ایجاد ارزش همچنان اصل کلیدی است.

ایجاد ارزش همچنان اصل کلیدی گروه فشن SMCP

گروه فشن SMCP در میانه چالش های بدهی، تأکید دارد که ایجاد ارزش همچنان اصل کلیدی است.

شرکت مد فرانسوی SMCP، که مارک های آن شاملSanro  و Maje است، روز چهارشنبه تاکید کرد که  خلق ارزش برای سهامداران آن نکته کلیدی است، زیرا Shandong Ruyi، سهامدار عمده این شرکت، با مشکلات بدهی روبرو است.

“ایجاد ارزش برای همه ذینفعان گروه (سهامداران، کارکنان و سایر شرکا) پایه استراتژی شرکت است.

SMCP و تیم های آن کاملاً متعهد به اجرای برنامه راهبردی یکپارچه تا سال 2025 هستند. ”

منع خبر: رویترز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
@

لطفا شکبیا باشید...